ایرانسل

ساخت وبلاگ

اخیرا لو ویبینگ  Lu Weibing، یکی از مقام های بلند پایه کمپانی شیائومی، خبری منتشر کرده مبنی بر اینکه این برند چینی توانسته در بازار گوشی های هوشمند در بین 12 کشور از جمله اسپانیا، روسیه، لهستان، بلاروس، اوکراین، کرواسی، لیتوانی، مالزی، هند، نپال، میانمار و کلمبیا حرف اول را بزند و در صدر جدول قرار گیرد درواقع در بازار اروپای شرقی به عنوان پر فروش ترین برند شناخته شده است.
صدرنشینی شیائومی در بازار گوشی‌های هوشمند ۱۲ کشور در فصل اول ۲۰۲۱

شیائومی برخلاف سال‌های دور، حالا علاوه بر بازار داخلی، توجه ویژه‌ای به بازار جهانی هم دارد و سالانه شمار بالایی گوشی هوشمند تحت برندهای مختلف شامل ردمی و پوکو معرفی می‌کند. در حقیقت چینی‌ها با عرضه محصولات در رده‌های قیمتی مختلف که البته اغلب قیمت پایین‌تری نسبت به رقبا دارند، توانسته‌اند به رشدشان در بازار ادامه دهند.

شیائومی در کنار گوشی‌های هوشمند، در بازار لپ تاپ شیائومی و تلویزیون هم حضور فعالی دارد، البته چینی‌ها محصولات متنوعی را روانه بازار می‌کنند. اخیرا دولت آمریکا با خارج کردن این کمپانی از لیست سیاهش موافقت کرده و باعث ادامه رشدش می‌شود، البته شاید در آینده این کشور تصمیم به تحریم شیائومی بگیرد و آینده‌ای مانند هواوی را به آن تحمیل کند.

شیائومی در کنار اینکه توانسته در این ۱۲ کشور حرف اول را بزند، سهمش در بازار اروپا هم رشد داشته و حالا دومین برند پرفروش در اروپا محسوب می‌شود. چینی‌ها توانسته‌اند برای دو سه ماهه متوالی، پرفروش‌ترین برند در بازار اروپای شرقی باشند و البته در غرب اروپا همچنان سومین تولیدکننده برتر هستند. این شرکت همچنین برای پنجمین فصل متوالی تبدیل به پرفروش‌ترین برند در اسپانیا شده است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : شیائومی,خرید گوشی,قیمت گوشی,لپ تاپ, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 271 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1400 ساعت: 18:49

طبق اطلاعات منتشر شده، کمپانی هواوی امروز از نسخه 4G  گوشی هواوی پی 40 در چین رونمایی کرده است درواقع یکسال از عرضه اولیه گوشی هواوی پی 40 میگذرد که شاهد معرفی این عضو جدید هواوی پی 40 فور جی (Huawei P40 4G) هستیم که از تراشه کرین 990 نیز بهره مند شده است و با قیمت 618 دلار در بازار چین عرضه خواهد شد.
هواوی پی 40 فور جی با تراشه کرین 990 رونمایی شد

در هواوی پی 40 فور جی همچنان به یک صفحه نمایش 6.1 اینچی اولد با وضوح +FHD دسترسی خواهید داشت که بر روی آن یک بریدگی کپسولی شکل هم برای تعبیه دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و ماژول مادون قرمز و تشخیص عمق در نظر گرفته شده است.

در پشت بدنه نیز یک دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 16 مگاپیکسلی و ماژول تله فوتو 8 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 3 برابر تعبیه شده است. همچنین،‌ هواوی پی 40 فور جی به صورت پیش فرض از سیستم عامل EMUI 10.1 استفاده می‌کند که بر مبنای اندروید 10 توسعه داده شده استهواوی پی 40 فور جی در رنگ‌های آبی تیره و نقره‌ای تولید شده و تنها در یک مدل با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی در دسترس خواهد بود. قیمت تعیین شده برای این گوشی معادل 618 دلار است و فروش رسمی آن از فردا در چین آغاز می‌شود.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : هواوی,گوشی هوشمند,گوشی ارزان قیمت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 255 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 ساعت: 1:00

کمپانی ال جی سال گذشته از گوشی های هوشمند W31و +W31را رونمایی کرد که با استقبال خوبی در بین کاربران روبرو شد و همین استقبال باعث شد تا این کمپانی بار دیگر به سراغ سری خانواده W برود و عضو جدیدی با نام W41 را به لیست این خانواده اضافه کند. طبق گزارشات، این گوشی به زودی معرفی خواهد شد که مجهز به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و فناوری دوربین سلفی داخل نمایشگر آن خواهد بود. طراحی این گوشی نسبت به مدل های قبلی پیشرفت قابل توجه ای را داشته است.
افشای مشخصات گوشی ال جی W41 مجهز به دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی

طبق تصاویر منتشر شده، ال جی در  این گوشی از فناوری دوربین در زیر صفحه نمایشگر استفاده کرده و دوربین اصلی نیز ۴۸ مگاپیکسل خواهد بود. همچنین حسگر اثر انگشت نیز در کنار دوربین های چهارگانه از ویژگی های این گوشی به شمار می رود.

در پنل پشتی این گوشی ال جی نیز دوربین های چهارگانه قرار دارند که حسگر اصلی آنها ۴۸ مگاپیکسل بوده و مشخصات بقیه هنوز مشخص نیست. در اطراف قاب این گوشی دکمه های پاور و تنظیم صدا و همچنین کلیدی برای دسترسی به دستیار صوتی گوگل قرار گرفته است. چیپست آن نیز از نوع مدیاتک هلیو P22 خواهد بود. بنظر میرسد این گوشی های میان رده تنها در هند عرضه شوند.

سری جدید خانواده W از فناوری Punch Hole به جای ناچ دوربین بهره خواهد برد که برای اولین بار در گوشی های ساخت ال جی استفاده میشود. این فناوری کمک خواهد کرد تا صفحه نمایش بزگتری در مقایسه با مدل های قبلی در اختیار کاربر قرا بگیرد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ال جی,گوشی هوشمند,قیمت گوشی, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 327 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 ساعت: 22:15

همان طور که در جریان هستید طی یک سال گذشته کمپانی هواوی با مشکلات زیادی مواجه شده است. درواقع تحریم های مختلف ایلات متحده از جمله دستیابی به قطعات مهم گوشی های موبایل را برای این کمپانی دشوار کرد و در حال حاضر فروش گوشی های هواوی در چین به شدت کاهش پیدا کرده است که یکی از دلایل آن کمبود جهانی تراشه است و این موضوع باعث شده تا هواوی تولید گوشی ارزان قیمت خود را به طور کامل کنار بگذارد.

هواوی به دلیل کمبود چیپ تولید گوشی‌های ارزان قیمت خود را متوقف می‌کند

طبق گفته یکی از کارمندان هواوی، در حال حاضر تقریبا در فروشگاه‌های هواوی نمی‌توان به سادگی تمام گوشی‌های این شرکت را پیدا کرد. با بررسی وضعیت پنج نمایندگی فروش هواوی در چین مشخص شد که این صحبت‌ها صحت دارد. در برخی از فروشگاه‌ها فقط چهار مدل از گوشی‌های هواوی برای فروش موجود بود. علاوه بر کمبود مدل‌های مختلف در بازار چین، قیمت برخی گوشی‌ها نیز تغییر پیدا کرده و به طور کامل خبری از گوشی‌های ارزان قیمت نیست.

به گفته یکی از فروشگاه‌های رسمی در شهر «چنگدو» چین، تولید سری نوا هواوی که برای دانشجویان عرضه شده بود، متوقف شده است.  ارزان‌ترین مدل موجود از این سری در حال حاضر گوشی نوا 8 پرو است. البته این گوشی نیز در فروشگاه‌های بسیار محدودی در چین برای فروش وجود دارد و حدودا ۶۱۷ دلار قیمت دارد.

گزارش مالی هواوی اخیرا منتشر شده است که از درآمد ۲۳.۴۶ میلیارد دلاری شرکت در فصل اول سال جاری خبر می‌دهد. همچنین هواوی علاوه بر گوشی هواوی P50 قرار است در تاریخ ۱۲ خرداد ماه با برگزاری رویدادی از ساعت، اسپیکر هوشمند و تبلت جدید خود رونمایی کند. با این وجود باید دید این شرکت در ادامه سال جاری برای مقابله با مشکلات مختلف چه سیاست‌هایی را در نظر خواهد گرفت.

طبق گزارش ارائه شده از وب‌سایت «MyDrivers» هواوی به صورت جدی با مشکل کمبود تراشه روبرو شده‌ است. کارمندان شاغل در فروشگاه‌های هواوی در چین می‌گویند که در حال حاضر فروش گوشی‌های این شرکت در چین بسیار کاهش پیدا کرده است و یکی از دلایل این موضوع به کمبود جهانی تراشه‌ مربوط می‌شود.

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : هواوی,گوشی هوشمند,گوشی ارزان قیمت , نویسنده : Aref! irancel بازدید : 281 تاريخ : يکشنبه 19 ارديبهشت 1400 ساعت: 22:57

 

برند موتورولا این روزها در حوزه ی گوشی های هوشمند تحت مالکیت لنوو قرار دارد بعد از گذشت عملکرد خوب در این چند سال اخیر خود قصد گسترش سهم خود از بازار میان رده را دارد. پیش از این موتورولا از گوشیهای میان رده وبا مشخصات معمولی از
سری جی رونمایی کرده بود. حال G100  با مشخصات فنی بالاتر از این خانواده عرضه شده است.


در موتو G100 از چیپست اسنپدراگون 870 استفاده شده که آن را نسبت به دیگر اعضای خانواده موتو G در رده بالاتری قرار می دهد. حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود که آن را از دیگر میان رده ها نیز جدا می کند. دوربین های اصلی چهارگانه نیز در قاب پشتی این گوشی قرار داده شده و حسگر اصلی آن ۶۴ مگاپیکسل خواهد بود. دوربین های دیگر شامل یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی به همراه یک فلاش ال ای دی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و فوکوس لیزری سریع هستند.

موتو G100 نمونه مشابهی از موتورولا اج اس است که پیش از این با نمایشگر 6.7 اینچی IPS رونمایی شده بود. نرخ رفرش صفحه نمایش این گوشی ۹۰ هرتز و از HDR10 نیز پشتیبانی خواهد کرد. دوربین های سلفی آن نیز به ترتیب ۱۶ و ۸ مگاپیکسل در بالای نمایشگر و درون حفره قرار دارد.

قابلیت جالب گوشی موتو G100، Ready For است. این قابل قابلیت به کاربر امکان می دهد تا پس از اتصال گوشی به مانیتور امکان دسترسی به یک کامپیوتر دسکتاپ نیز داشته باشد. داک ویژه طراحی شده برای این گوشی شامل یک فن داخلی است که برای خنک کردن در زمان اتصال استفاده‌ میشود. موتو G100 مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ سریع 20 واتی پشتیبانی می کند. گواهینامه IP برای مقاومت در برابر آب برای گوشی صادر نشده اما به گفته سازنده از یک لایه مقاوم در برابر نفوذ آب برای ساخت آن استفاده شده است.

 

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت ,موتورولا ,موتورولا اج اس , نویسنده : Aref! irancel بازدید : 279 تاريخ : سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 ساعت: 0:11

بنابر خبرهای اعلام شده در این چند وقت اخیر،به گفته ی مدیر کل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری پیمان قره داغی،به استناد پروانه داده شده به کلیه اپراتورهای تلفن همراه هر کاربری باید در زمان خرید سیم کارت به طور درست شناسایی شود. هم اکنون اپراتورها ملزم هستند در زمان خرید یا فعالسازی سیم کارت با روش ارسال رمز یکبار مصرف OTP برای احراز هویت درست کاربران اقدام نمایند.

علاقه مندان جهت خرید خط 0912 ارزان و همچنین خط رند 0912 کد 1 می توانند به مراکز و فروشگاه های معتبر این اپراتور مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری نمایند.

به طور کلی در این روش در هنگام خرید خط همراه اول ، یک کد یکبار مصرف به انتخاب مشترک، به یکی از سیم‌کارت‌های دیگری که به نام وی در شبکه اپراتورها ثبت شده، ارسال می‌شود و ادامه فرایند خرید و فعال‌سازی سیم‌کارت جدید با وارد کردن کد یکبار مصرف ارسال شده امکان‌پذیر است.

البته این قانون برای کسانی که برای اولین بار سیم کارت می‌خرند و پیش از این هیچ سیم کارتی به نام خود نداشتند متفاوت است. در واقع این افراد برای خرید سیم کارت باید به یکی از شعب دفاتر فروش منتخب اپراتورها مراجعه کنند.

قره داغی دلیل این قانون گذاری جدید را احراز هویت دقیق خریداران سیم کارت عنوان کرد و گفت: با استفاده از این روش دیگر هیچ کس نمی‌تواند از این پس با سواستفاده از مدارک شناسایی جعلی یا شخص دیگر سیم کارت به نام خود ثبت کند.

وی تاکید کرد: کاربران درصورت مشاهده تخلف و یا رعایت نکردن الزام کد یکبار مصرف در دفاتر فروش اپراتورها یا دفاتر پیشخوان خدمات دولت می‌توانند موارد تخلف را به سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات 195 اعلام کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تقدیر از عملکرد اپراتور ایرانسل در اربعین 98

تقدیر از عملکرد ایرانسل در اربعین 98

تاریخ درج: ۱۳۹۸/۱۰/۲ تعداد بازدید: 207


بنابر گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،طی مراسمی در 2 دیماه 1398،با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی و معاونان و مدیران ارشد اپراتورها در ساختمان مرکزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد،شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل برای اقدامات انجام شده در جهت بهتر برگزار شدن مراسم اربعین سال جاری تقدیر به عمل آمد.

در صورت تمایل به خرید خط های ایرانسل می توانید به مراکز و فروشگاه های معتبر این اپراتور مراجعه نمایند.یکی از مهم ترین عوامل در قیمت گذاری سیم کارت رند بودن سیم کارت می باشد،قیمت سیم کارت ایرانسل اعم از (اعتباری و دائمی) از سوی اپراتور مربوطه اعلام می شود و طبق عرف جامعه و بازار قیمت گذاری می شوند.

در این مراسم، وزیر ارتباطات با تأکید بر این که "امسال کیفیت خدمات در داخل ایران و نیز در خاک عراق، به مراتب از سال‌های گذشته بهتر بود"، تلاش همه جانبه سازمان تنظیم مقررات و اپراتورها برای پیگیری با طرف عراقی برای کاهش تعرفه رومینگ بین دو کشور را از جمله فعالیت‌هایی دانست که تأثیر آن را مردم احساس کرده‌اند.

ایرانسل همچنین پس از پایان راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) و با توجه به استقبال 1.7 میلیون مشترک ایرانسل از خدمات رومینگ بزرگترین اپراتور دیتای ایران که نسبت به سال گذشته، 78 درصد افزایش یافته بود، برای مشترکان اپراتورهای تلفن همراه و با نظر مساعد سهامداران ایرانسل، اعلام کرد که مصرف اینترنت با تعرفه آزاد مشترکان این اپراتور در ایام اربعین در کشور عراق، به صورت بسته‌های رومینگ محاسبه شده و مازاد پرداختی به صورت بستانکاری در قبض مشترکان دائمی و اعمال شارژ در حساب مشترکان اعتباری منظور خواهد شد

ایرانسل امسال علاوه بر 10 مگابایت اینترنت روزانه رایگان و بسته‌های ویژه و مقرون به صرفه‌ای که برای زائران اربعین در کشور عراق در نظر گرفت، 100 مگابایت اینترنت روزانه رایگان نیز در مرزهای اصلی پیش از خروج به سمت عراق، در اختیارشان قرار داد. همینطور پنج بسته 75 مگابایتی تا 1024 مگابایتی(معادل یک گیگابایت) نیز در نظر گرفته بود که مشترکان از آن بهره بردند. علاوه بر این ایرانسل دیتاهای روزانه رایگان در مرزهای مهران، خسروی، شلمچه و چذابه نیز در اختیار زائران قرار داده بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

رند / اخبار

اینترنت داخلی رایگان، سورپرایز وزیر ارتباطات برای مشترکین تلفن‌ همراه

تاریخ درج: ۱۳۹۸/۹/۱۹ تعداد بازدید: 316


طبق گزارش های اعلام شده در چند وقت اخیر ،وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی در سومین جشنواره نمایشگاه تهران هوشمند که با حضور پیروز حناچی شهردار تهران،شورای شهر تهران محسن هاشمی، در سالن جشنواره بین المللی برج میلاد برگزار شد وی اظهار نمود:در سال گذشته ماه تفاهم نامه‌ای را با شهرداری تهران به امضا رساندیم و مفتخرم بگویم این تفاهم نامه یکی از بهترین تفاهمنامه‌هایی بوده که با شهرداری به امضا رسیده است

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت ارزان دائمی و اعتباری همراه اول می توانند به مراکز و فروشگاه های معتبر این اپراتور مراجعه نمایند.همراه اول جهت تسهیل خرید خط همراه اول دائمی طرح فروش اقساطی سیم کارت را برای کاربران ارائه کرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه این همایش گفت: امروزه دولت توجه ویژه‌ای به حوزه فناوری دارد و دولت الکترونیک توانسته در این حوزه گام‌هایی بردارد و امیدواریم تا پایان سال شهرداری تهران صدور قبوض کاغذی را به طور کامل حذف کند.

رایگان شدن ترافیک داخلی به این معناست که استفاده از پیام‌رسان‌ها، سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که در داخل کشور میزبانی می‌شوند، دیگر هزینه‌ای نخواهد داشت و تنها پیام‌رسان‌ها و سایت‌های غیرایرانی هزینه دارد.

وزیر ارتباطات در بخش دیگری از صحبت‌های خود از اعلام یک خبر به صورت سورپرایز در روز پنجشنبه اشاره کرد و افزود: روز پنجشنبه یک سورپرایز ویژه داریم که توسط شبکه‌های اجتماعی اطلاع رسانی می‌کنیم.

اما در پی خبرهای غیر رسمی که امروز منتشر شده به نظر می‌رسد سورپرایز وزیر ارتباطات، رایگان شدن اینترنت ترافیک داخلی است.

 وی تصریح کرد: یکی از ثمرات این تفاهمنامه با شهرداری تهران این است که اگر امروز کسی با سامانه 137 و آتش‌نشانی تماس بگیرد دیگر نمی‌خواهد نگران دادن آدرس باشد چرا که محدوده آدرس از طریق دولت الکترونیک مشخص می‌شود.

آذری جهرمی  خاطرنشان کرد: امروز دیگر مردم نگران وِیز نیستند و اپلیکیشن‌های نشان و بلد با همت همکارانم در حوزه فناوری تهیه شده است. ما باید یاد بگیریم چگونه از این مراکز اطلاعات اخذ کنیم و فی‌الواقع بزرگی ما به جایگاهمان نیست بلکه به نوع کار و خدمتی است که انجام می‌دهیم.

 

 

 

 

 

شماره

قیمت (تومان)

وضعیت

شهر

091227660**

5,000,000

در حد صفر

تهران

091208233**

تماس بگیرید

در حد صفر

تهران

091220139**

5,700,000

در حد صفر

تهران

091231800**

6,500,000

کارکرده

تهران

091287598**

1,700,000

صفر

تهران

091287598**

1,700,000

صفر

تهران

091217978**

16,000,000

کارکرده

تهران

091212329**

توافقی

در حد صفر

تهران

091239813**

3,500,000

کارکرده

تهران

091211367**

16,500,000

در حد صفر

تهران

091224712**

بالاترین پیشنهاد

صفر

تهران

091254725**

بالاترین پیشنهاد

کارکرده

تهران

 

 

 

 

قیمت سیم کارت همراه اول در رابطه با خرید یا فروش سیم کارت باهم متفاوت است. انتخاب اپراتور سیم کارت سامانتل،همراه اول،ایرانسل،رایتل و غیره نیز در این امر دخیل می باشد. قیمت سیم کارت 0912 در بازارخطوط تلفن همراه یکی از مهم ترین المان ها قیمت گذاری بر روی خطوط، صفر و یا کارکرده بودن آن خط می باشد. هرچه سیم کارت رندتر باشد طبیعتا قیمت آن افزایش می یابد،عامل دیگری که باعث افزایش قیمت سیم کارت خواهد بود، افزایش تورم است. شرکت خدمات ارتباطی همراه اول جهت تسهیل خرید خط رند همراه اول دائمی طرح فروش اقساطی سیم کارت 0912 همراه اول را برای مشترکین ارائه کرده است.در صورت تمایل به خرید خط رند همراه اول می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت معتبر مراجعه نمائید

 

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت , فروش سیم کارت 0912 , سیم کارت همراه اول , نویسنده : Aref! irancel بازدید : 451 تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1400 ساعت: 22:55

طبق گزارشات منتشر شده ،کمپانی هواوی تا انتهای 2020 در رتبه ی اول بازار موبایل چین قرار داشت. اما این شرکت اخیرا با مشکلات بسیاری روبرو شد و حالا برند چینی اوپو توانسته است در ژانویه 2021 در صدر بازار تلفن همراه چین قرار بگیرد. این رتبه براساس تعداد دستگاه‌های فروخته شده در این بازه زمانی به دست آمده است.

اوپو با کنار زدن هواوی به رتبه‌ی اول بازار موبایل چین رسید
برای روشن‌تر شدن میزان سقوط هواوی، باید خاطرنشان کنیم این شرکت در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۰ حدود ۴۶ درصد از بازار موبایل چین را از آن خود کرده بود. در سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۰ هم سهم بازار این شرکت به ۳۰ درصد رسید و حالا به فقط ۱۶ درصد کاهش پیدا کرده است. در همین زمینه می‌توانیم به جدایی آنر هم اشاره کنیم که در این کاهش سهم بازار موثر بوده است.

بر اساس گزارش شرکت Counterpoint، اوپو در ژانویه ۲۰۲۱ موفق شده ۲۱ درصد از این بازار را از آن خود کند و در رتبه‌ی دوم هم شرکت ویوو با سهم بازار ۲۰ درصدی دیده می‌شود. نکته‌ی قابل توجه این گزارش این است که هواوی به رتبه‌ی سوم سقوط کرده است. این یعنی هواوی با داشتن سهم بازار ۱۶ درصدی، هم‌رده‌ی شیائومی و اپل محسوب می‌شود.

هواوی به دلیل مشکلات زیادی که دارد، دیگر رقیب قدری محسوب نمی‌شود. در این میان، اوپو با عرضه‌ی سری رینو ۵ توانسته توجه کاربران طرفدار گوشی‌های میان‌رده‌ی جذاب را جلب کند. این شرکت علاوه بر عرضه‌ی گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده‌ی همه‌فن‌حریف، در زمینه‌ی گوشی‌های پرچم‌دار هم حرف زیادی برای گفتن دارد.

مهم‌ترین مشکل هواوی بحث کمبود تراشه است و به همین خاطر میزان تولید گوشی‌های این شرکت کاهش قابل توجهی داشته است. اوپو همچنین قصد دارد حضور خود در بازارهای جهانی را افزایش بدهد. روی هم رفته حتی اگر تمام تحریم‌های علیه هواوی لغو شوند، این شرکت به این راحتی‌ها نمی‌تواند به وضعیت سابق خود برگردد.

در این گزارش آمده که میزان فروش گوشی‌های اوپو در بازار چین با رشد قابل توجهی روبرو شده است و شاهد رشد ماهانه‌ی ۳۳ درصدی و رشد سالانه‌ی ۲۶ درصدی هستیم. این در حالی است که اوپو در سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۰ فقط ۱۶ درصد از سهم بازار موبایل چین را در اختیار داشته و یک رتبه پایین‌تر از ویوو بوده است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : هواوی,اوپو,گوشی موبایل,شیائومی, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 252 تاريخ : دوشنبه 6 ارديبهشت 1400 ساعت: 0:26

کمپانی هواوی از سال 2016 لپ تاپ های سری میت بوک را روانه ی بازار کرد که با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شد درواقع دراین مدت زمان کوتاه توانست ثابت کند که توانایی تولید مدل های زیبا و با کیفیت را دارد در حال حاضر لپ تاپ هواوی 14 اینچی میت بوک D۱۴ به یکی از گزینه های پر طرفدار در بازار کشورمان ایران تبدیل شده است.
لپ تاپ هواوی میت بوک D14 وارد بازار ایران شد

میت بوک D14 با پردازنده‌های نسل دهم اینتل همراه شده و می‌توانید بین دو مدل Core i5-10210U یا Core i7-10510U انتخاب کنید. برای پردازشگر گرافیکی هم دو گزینه NVIDIA MX250 با ۲ گیگابایت حافظه گرافیکی یا اینتل UHD در نظر گرفته شده است. این اولترابوک همچنین به حافظه داخلی SSD از نوع NVMe با ظرفیت تا ۵۱۲ گیگابایت مجهز شده که سرعتی چندین برابر حافظه‌های SATA دارد. کاربرانی که مدل با پردازنده Core-i5 را انتخاب می‌کنند رم ۸ گیگابایتی نصیب‌شان می‌شود اما مدل Core-i7 با رم ۱۶ گیگابایتی به دست کاربران می‌رسد.

اما یکی از ویژگی‌های خاص سری میت بوک، وبکم جهنده آن است. در میت بوک دی ۱۴ نیز وبکم HD در بین کلیدهای کیبورد تعبیه شده و زمانی که به آن نیازی ندارید، در جای خود مخفی می‌شود تا نگرانی مرتبط با حریم خصوصی هم کمتر شود. هواوی همچنین روی کلید پاور یک حسگر اثر انگشت را در نظر گرفته است. میت بوک D14 علاوه بر این‌ها با سیستم تشخیص چهره Windows Hello نیز سازگار است.

میت بوک D14 در بازار ایران با گارانتی و خدمات رسمی به فروش می‌رسد.مدل ۲۰۲۰ است که با پردازنده نسل دهم اینتل همراه شده است. این مدل وزن مناسب ۱.۳۸ کیلوگرمی دارد و در عین حال بیشتر قسمت‌های بدنه آن از فلز ساخته شده است. ضخامت این اولترابوک تنها ۱۵.۹ میلی‌متر است و حتی نسبت به رقبایی از جمله ایسر سوئیفت ۳ باریک‌تر و سبک‌تر به حساب می‌آید.

یکی از نکاتی که در اولین نگاه به میت بوک دی ۱۴ جلب توجه می‌کند حاشیه باریک ۴.۸ میلی‌متری نمایشگر است. هواوی برای این مدل از پنل نمایشگر IPS بهره برده که زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای را ارائه می‌دهد. لولای جدید در میت بوک D14 هم امکان باز شدن نمایشگر تا زاویه ۱۸۰ درجه‌ای را می‌دهد. اولترابوک هواوی همچنین با شارژر ۶۵ وات همراه شده که به لطف کابل USB-C امکان شارژ گوشی‌های هوشمند را هم دارد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : لپ تاپ,هواوی,خرید لپ تاپ,قیمت لپ تاپ, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 250 تاريخ : پنجشنبه 2 ارديبهشت 1400 ساعت: 0:34